Now Reading:
JOŠ PONEŠTO O ILIDŽANSKOJ TRAMVAJSKOJ PRUZI

JOŠ PONEŠTO O ILIDŽANSKOJ TRAMVAJSKOJ PRUZI

“Ovo je početni projekt koji će doprinijeti razvoju općine Ilidža, prije svega područja Hrasnice. U budućnosti ćemo sigurno uporedo planirati neke druge kapitalne projekte koji se odnose na žičaru, vezu Hrasnice i Sokolović Kolonije, bolje veze Stojčevca, Vrela Bosne… Ilidža će sigurno turistički rasti i doći će do povećanja broja turista na području ove općine. O ovom projektu se govori već decenijama, ali mi smo se s Općinom Ilidža konačno usaglasili”, rekao je Zolj.

Prema njegovim riječima, nakon rekonstrukcije tramvajske pruge u Sarajevu, Vlada KS za narednu godinu planira nabavku novih tramvaja.

“Zadatak Općine Ilidža jeste da riješi imovinsko-pravne odnose, a mi ćemo kasnije zajednički finansirati i realizaciju projekta. Prva rekonstrukcija pruge od Ilidže do Nedžarića trebala bi krenuti uskoro”, dodao je Zolj.

Ministar saobraćaja KS Mujo Fišo istakao je kako je najvažn ije da je Vlada KS pokazala spremnost da krene s realizacijom izgradnje pruge prema Hrasnici.

“Cilj Ministarstva saobraćaja KS jeste da Grad Sarajevo i Kanton Sarajevo dobiju ekološki čisti prijevoz, što znači više tramvaja i trolejbusa, a manje autobusa koji stvaraju emisiju negativnih čestica u zraku. Glavni projekt je u završnoj fazi, očekujemo da će biti gotov u narednih 15-ak dana i tada kreće tender za izgradnju”, kazao je Fišo.

Procjena vrijednosti projekta izgradnje tramvajske pruge Ilidža – Hrasnica je 22 miliona KM, a plan je da radovi budu završeni u naredne tri godine.

Kako se navodi u projektu, ova tramvajska pruga imat će 11 moderno uređenih i opremljenih stanica.

Načelnik Općine Ilidža Senaid Memić naglasio je kako su spremni raditi prugu bez obzira na cijenu.

“Računamo da će četiri tramvaja stalno kružiti na ovoj relaciji. Radimo ovo kao prvu fazu da bi druga faza bila popravak tramvajske pruge skroz do Čaršije. Treća faza bi bila spajanje Dobrinje i Nedžarića. Čim krenemo raditi prugu, razmišljamo o kabinskoj žičari do Bjelašnice te kabinska žičara s Vrela Bosne do Golog Brda. Oni koji misle da je ovo utopija, neka za nekoliko mjeseci dođu i slikaju se kraj pruge. Jednostavno, pruge će biti i ona će funkcionisati. GRAS se ne mora zvati GRAS, ali mi moramo imati preduzeće koje će prevoziti ljude, i to ne u ružnim, prljavim i iscrtanim tramvajima, već da budu kao i svuda u svijetu, nez obzira na dirigovanu cijenu karte”, rekao je Memić.

Izgradnja pruge do Hrasnice, kaže Memić, otvara puteve Ilidže ka novim investicijama, povratku stanovništva i novim naseljavanjima.

Nadležni iz Općine Ilidža i Vlade KS istakli su kako su spremi po svim uslovima skratiti roki izgradnje na minimum. Za izgradnju pruge namjeraaju angažovati domaću firmu.

“Pruge mora biti. Čekamo je 50 godina”, zaključio je Memić na današnjem potpisivanju sporazuma.

 

KLIX

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Input your search keywords and press Enter.